Tekintse meg promovideónkat!

ALMA - Alternatív Lehetőségek Művészeti Akadémia

ALMA - Alternatív Lehetőségek Művészeti Akadémia

ALMA MAG

ALMA MAG – Minőségközvetítési Alapprogram Generáldimenzionálása


-          Prémium minőségű művészeti szolgáltatásaink feltétele a kölcsönös támogató attitűd kiterjesztése, a partnerkapcsolatok ápolása.

-          Élményalapú edukációnk célja a tudatos, tisztességes és takarékos fejlődésirányítás, a dinamikus fejlődőképesség biztosítása.

-          Kiemelkedő fejlődési teljesítmény kizárólag a korszerű tehetségmenedzselési programunkkal eredményezhető.

-          Programjaink résztvevői számára kiemelt lehetőség az önálló szerepvállalási és tapasztalatszerzési szándék koordinált menedzselése.

-          Szervezett társadalom- és magaskulturális érzékenyítési programjaink jótékony-hatékony többletismereteket és tapasztalatokat biztosítanak a teljes felhasználó háló számára.

-          Készségszintű művészi alapfunkciók kialakításával hatékony rutinfejlesztés eredményezhető.

-          A sikerkereső, kreatív alkotó-előadó személyiségek helyes irányú fejlesztését a kis létszámú projektcsoportjaink biztosítják.

-          Rövidtávú célzott eredményeink a közösségi hasznosulású, tudásintenzív kreativitás kialakítása és továbbfejlesztése.

-          Hosszútávú célzott eredményeink a meghatározó kitartás, valamint a tűrőképesség kialakítása és továbbfejlesztése.

-          Akusztikus, elektronikus és digitális hangszereink, eszközeink és módszereink segítségével sokoldalú megjelenést biztosítunk.

-          Egyedi, perspektivikus élményalapú szakmai minősítési szempontjaink alkalmazásával és előadóink személyes tapasztalatforrású különvéleményei alapján naprakész és objektív mérés-értékelés-továbbfejlesztési keretrendszert koordinálunk.

-          Szervezett, közösségteremtő és közönségművelési értékű eseményeink kiemelten értékközvetítő céllal kerülnek megrendezésre.




Domokos – Művésztehetség-modell (2017) - Tenyéralak

-          1.      Tehetségkészség (gyakorlati tapasztalat) – begyakorlott legyen, ne csak információ szintű, TEHETSÉGAZONOSÍTÁS szintje
-          2.      Nevelés (műveltség-, ismeret- és tudásszint) – értelmileg átlagos, érzelmileg elmélyült és szellemileg magas fokú legyen, TEHETSÉGGONDOZÁS szintje
-          3.      Elismertség (általános megbecsültség) – egyensúlyban legyen, tehát ne alul-, vagy túlértékelt, TEHETSÉGMENTORÁLÁS szintje
-          4.      Hasznosulás (gyakorlati illeszkedés) – hétköznapi, emberközpontú haszna legyen, TEHETSÉGMENEDZSELÉS szintje

-          5.      Tér-idő (környezeti kiterjedések) – megfelelő legyen, jó időszakban, jó lokációban, TEHETSÉGKÖVETÉS szintje