ALMA MAG – Minőségközvetítési Alapprogram
Generáldimenzionálása
-
Prémium minőségű
művészeti szolgáltatásaink feltétele a kölcsönös támogató attitűd kiterjesztése,
a partnerkapcsolatok ápolása.
-
Élményalapú edukációnk
célja a tudatos, tisztességes és takarékos fejlődésirányítás, a dinamikus
fejlődőképesség biztosítása.
-
Kiemelkedő fejlődési
teljesítmény kizárólag a korszerű tehetségmenedzselési programunkkal
eredményezhető.
-
Programjaink
résztvevői számára kiemelt lehetőség az önálló szerepvállalási és
tapasztalatszerzési szándék koordinált menedzselése.
-
Szervezett társadalom-
és magaskulturális érzékenyítési programjaink jótékony-hatékony többletismereteket
és tapasztalatokat biztosítanak a teljes felhasználó háló számára.
-
Készségszintű művészi
alapfunkciók kialakításával hatékony rutinfejlesztés eredményezhető.
-
A sikerkereső, kreatív
alkotó-előadó személyiségek helyes irányú fejlesztését a kis létszámú
projektcsoportjaink biztosítják.
-
Rövidtávú célzott
eredményeink a közösségi hasznosulású, tudásintenzív kreativitás kialakítása és
továbbfejlesztése.
-
Hosszútávú
célzott eredményeink a meghatározó kitartás, valamint a tűrőképesség
kialakítása és továbbfejlesztése.
-
Akusztikus,
elektronikus és digitális hangszereink, eszközeink és módszereink segítségével sokoldalú
megjelenést biztosítunk.
-
Egyedi, perspektivikus
élményalapú szakmai minősítési szempontjaink alkalmazásával és előadóink személyes
tapasztalatforrású különvéleményei alapján naprakész és objektív mérés-értékelés-továbbfejlesztési
keretrendszert koordinálunk.
-
Szervezett, közösségteremtő
és közönségművelési értékű eseményeink kiemelten értékközvetítő céllal kerülnek
megrendezésre.
Domokos –
Művésztehetség-modell (2017) - Tenyéralak
-
1. Tehetségkészség (gyakorlati
tapasztalat) – begyakorlott legyen, ne csak információ szintű,
TEHETSÉGAZONOSÍTÁS szintje
-
2. Nevelés (műveltség-,
ismeret- és tudásszint) – értelmileg átlagos, érzelmileg elmélyült és
szellemileg magas fokú legyen, TEHETSÉGGONDOZÁS szintje
-
3. Elismertség (általános
megbecsültség) – egyensúlyban legyen, tehát ne alul-, vagy túlértékelt,
TEHETSÉGMENTORÁLÁS szintje
-
4. Hasznosulás (gyakorlati
illeszkedés) – hétköznapi, emberközpontú haszna legyen, TEHETSÉGMENEDZSELÉS
szintje
-
5. Tér-idő (környezeti
kiterjedések) – megfelelő legyen, jó időszakban, jó lokációban, TEHETSÉGKÖVETÉS
szintje